می خوام برم ...........

دل کندن آسان نیست

اگر آسان بود

فرهاد بجای کوه دل میکند ............

 

بعضی وقتا به این جمله فکر میکنم و به آدمایی که تو زندگیمن همشون رو دوست دارم چه با من بدرفتاری کنن وچه دوستم داشته باشن

چه وانمودکنن دوستم دارن

چه واقعا دوستم نداشته باشن

از سه ماه قبل دارم فکر میکنم که کلا" همه چی رو ول کنم برم یه جای دیگه بسه اینقدر آرمانی فکر کردن تلاش برای رسیدن به هدف

تحمل سختی ها

دلخوری ها و اشکها و لبخندها

شاید به جای دیگه ایی تعلق دارم جایی که می شه به همه ی اونچه م یخوام برسم

همیشه با خودم می گم اگه این شرایط رو ول کنم پیش خودم شکست خورده ام چون نتونستم باوجود همه انچه یادگرفتم و با وجود تمام تلاشی که کردم نتونستم کاری از پیش ببرم نه دوست خوبی برای اطرافیانم بودم نه فرد مفیدی برای خانوادم نه ...

اما اخیرا" دارم به این فکر می کنم که شاید لازمه این مرحله شکست رو بپذیرم یکم برگردم عقب نمی دونم برم یه جایی که از صفر شروع کنم

ترس از سختی ومشکلاتش ندارم چون این جا هم که هستم و کار می کنم به اندازه خودش سخت است و مشکلات داره من هم با تمام تلاش تومیدونم

مثل بعضی تیم های لیگ گاهی باید پذیرفت که بری لیگ دسته پایین تر

من هم می خوام برم یه جایی دور یه جایی که با هیچ کدم از آدمایی که تو این ۴ سال شناختم روبرو نشم آدمای جدید ببینم

بعد مثل ماشین یه مدت زندگی کنم یعنی بهشون دل بسته نشم این که اگه با من بد رفتاری ایی از روی اتفاق یا عمد کردن ناراحتیم از عشق بهشون نباشه



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در یک شنبه 6 اسفند 1391برچسب:,ساعت 18:36 توسط امین حیدری| |

کپی برداری بدون ذکر منبع غیر مجاز می باشد
www.sharghi.net & www.kafkon.com & www.naztarin.com